Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil Leiderdorp-Leiden

  • yolanda

    Hallo

    wij wonen in leiderdorp in een 4 kamer woning

    en zijn met spoed op zoek naar een 5 kamer woning dit ivm het voorgoed thuis komen wonen van onze pleegzoon

    ik hoop zo snel mogelijk van u te horen

    groetjes

    jolanda

  • Peet

    Ik heb een vierkamer bovenwoning in de Seringenstraat te Leiden met groot balkon en ruime woonkamer.

    De huur bedraagt 530 .- euro met nieuwe HR-ketel en nieuwe dubbelebeglazing . Een rustige kindvriendelijke buurt met speeltuin. Station, busverbinding , scholen en winkels nabij. Ik zoek in de binnenstad een goed onderhouden drie-vierkamer woning/appartement huur tot 550

    Mvg Peter.

  • wilma

    hallo, ik ben op zoek naar een woningruil van leiden naar leiderdorp, ik huur van ons doel leiden en heb een hofjeswoning op de begane grond met tuintje. ik wil graag naar het oude dorp.

  • Loesje

    dag ,

    ik, vr. 60+ en alleenstaand, ben zoekend naar een app/ kleine eensgez.w. in heel regio Leiden.(Ben er geboren).

    ik laat een grote eensgez.hoekwoning achter met voor-achtertuin(zuiden)-garage, half open keuken, grote voor en achter ramen, in een groene gezellige woonwijk buiten het centrum van Doetinchem. overal vrij parkeren.(Vesteda vastgoed huurwoningen)

    Boerhaavelaan . zie foto's via hen. € 750.- huur p.mnd. excl. g-w-el.

    heb je tips? ik hoor graag.

    bel-sms-mail. 06-238 14 372

  • Loesje

    dag,

    als je je huis niet hebt kunnen ruilen zou ik dan wat meer gegevens mogen weten erover.

    zie mijn oproep Loesje ruilen achterhoek naar regio Leiden.

    gr. Loes. 06-238 14 372

  • vabda

    hoi,

    ik heb huis ledien 4 kamer met tuin

    0685636940

  • vabda

    hoi,

    ik heb huis voorschoten 4 kamer

    0685636940

  • naomi

    n blijleve Schreef:

    ——————————————————-

    > gaarne reactie.

    > heb een 5 kamerwoning in de Stevenshof met voor-en

    > achtertuin. huur 560 euro.

    > Gr. N

    Beste N,

    Bent u nog op zoek naar woningruil?

    mvg Naomi

  • Gonnie

    Woning in leiden zuid ,4 kamer,bad douche,voor en achter tuin,woon zolder,drie verdiepingen,leuke buurt en buren,winkels, de Vliet en park,scholen,zwembad,sauna,sportvelden en.z. Ik wil graag omgeving Merenwijk ,Leiden.wonen en dan een dito huis of nog beter.

  • pietsloos

    ik heb een 4 kamer flat in de buizerdhorst tegen over winkelcentrum,2 hoog,,zeer groot balkon van 9 meter breed,,,de hele dag zon graag ruilen voor woning in leiderdorp