Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil Leiderdorp-Leiden

  • saboor

    hallo,ik woon in hoofddorp en heb 3 kamer boven woning wel ik ruilen in omgeving leiden of leiderdorp,meer info mail me

    groetjes

  • HENK

    HALLO HR/.MW. KUIPERS.

    IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR UW WONING,ZOU HEM GRAAG WILLEN BEKIJKEN,

    WIJ HEBBEN OOK EEN 5 KAMER HUUR WONING IN LEIDEN,MAAR WILLEN NAAR LEIDERDORP.

    MAIL EVEN UW ADRES DAN KOMEN WE KIJKEN,TOT ZIENS!

    VR.GR.HENK.

  • M.

    Heb je nog steeds interesse om om te ruile? ik heb namelijk een 5 kamerwoning ook met voor en achtertuin in leiden zuidwest (fortuinwijk). hoor het van u.

  • marielle

    hallo allemaal

    ik heb even zitten lezen .

    het is namelijk als volgt ,wij hebben een schitterend 4 kamer appartement

    midden in het centrum van leiden,ik noem het zelf altijd een modern hofje met speelplaats voor de deur.

    wij zouden gtaag willen ruilen met iemand in leiden of leiderdorp en dan wel een eensgezins woning .

    en dan niet duurder dan 500 euro huur.

    de huur van ons huis betreft 668 en een beetje

    het is een goed onderhouden appartement voorzien van laminaat en is pas hellemaal opgeknapt

    heeft een van u intresse

    laat het me weten

    groetjes marielle

  • nadia

    hebben jullie of iemand ook interesse om naar den haag te verhuizen ik heb een 4 kamerwoning op de baganegrond met een grote tuin

    Wie interesse heeft of iemand weet die vanuit leiden naar den haag wil verhuizen kan contact met mij opnemen

    op telefoonnummer 0625298406 of 0626691967 of mailen

    groetjes nadia

  • sabita

    Geachte ,

    Heeft u nog het huis??

    Miss dat ik wel intresse heb

    mvg Dewi

  • martijn kalkman

    Hoi! Ik zou graag mijn woning willen ruilen.ik woon in leiden in de wijk meerburg..het betreft een 3 kamer bovenwoning.Indeling: Grote woonkamer van bijna 10 meter lang, daarnaast zit een kleine slaapkamer,Een nieuwe keuken die grenst aan het balkon.Een Grote zolder met 5 dakramen + een voorzolder.Het huis heeft centrale verwarming.Verder ligt het in een rustige en kindvriendelijke buurt vlakbij 2 grote parken.verder zijn er ook winkels in de buurt en zit je op een korte afstand van de stad.

    Als u interesse heeft dan hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet

    Martijn kalkman

  • miranda

    hallo lillian

    ik zag dat je graag wilde ruilen, weet alleen niet precies wat je zoekt…

    ikzelf heb een 2kamer bovenwoning in leiden noord: bilitonstraat.

    en wil heel graag ruilen want we zijn met ze 3tjes dus is een 2kamer te klein voor ons!

    ik hoop snel wat van je te horen..

    groetjes miranda

  • k. van de ervezwv6m

    Wij willen graag verhuizen naar een flat in Leiden, liefst in de buurt van de Merenwijk en bieden als ruil een 3-etage flat aan in centrum Maastricht, dicht bij Markt en Vrijthof. De flat ligt op de 3e en hoogste verdieping van complex met lift; men komt binnen op de middenverdieping bestaande uit twee kamers, badkamer met toilet, washok alias/en kastruimte; trap naar beneden leidt naar grote zitkamer met open keuken, balcon, toilet en 2 bergruimtes; en van middenverdieping gaat een trap naar boven naar grote slaapkamer plus kasten/ruimte onder schuin dak.Kale huur 575 euro p/m.

  • Anita

    MArtij,

    Ik heb een 3kamer appartement in Leiderdorp de huur ongeveer 275,-. Ik zou een woning waar ik 3 slaapkamer zijn of de mogelijkheid is om er 3 van te maken.

    Ik hoor het graag

    Mijn mailadres

    ae_kok@hotmail.com