Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kringloop de regenboog uit de stevenshof zoekt leuke vrijwilgers

  • kringloop de regenboog

    kringloop de regenboog uit de stevenshof ivm drukte zoeken wij leuke vrijwilgers .die ons willen helpen .meer info bel paula 06-20086730

  • leana spahija

    Beste Paula,

    Ik werk helaas fulltime en heb geen tijd om te helpen

    Ik reageer wel omdat ik een leuk idee had om toch iets voor jullie te doen. Ik heb vaker voor mn vorige werk aan de receptie grabeltonnen gemaakt voor kindjes. Er zijn zo veel kleine frutsels die jullie waarschijnlijk niet snel verkopen en ik heb er ook heel wat die kindjes heel blij zouden maken als ze het uit zo een ton zouden grabellen. Ik zou kleine leuke speeltjes op eigen kosten inpakken en de grabbelton maken en fullen. Als jullie kleine dingen hebben die je toch niet snel verkoop dan wil ik die er ook graag bij doen. Jullie kunnen het grabeltonnetje buiten zetten en kindjes gratis een cadeautje laten grabellen. Of voor 10 cent. Het is een leuk en warm gebaar en dat past bij jullie winkel en ik doe dit graag vrijwillig voor jullie. ;) Ik hoor graag of jullie hier interesse in hebben. Al het goeds, Leana