Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schoonmaakpersoneel gezocht

  • Tessa

    Wij zijn op zoek naar schoonmaakpersoneel voor een hotel in leiden.

    Voor 6 kamers en daarnaast schoonmaakwerk geinterreseerd? stuur een mailtje vermeld je tel.nr en wij bellen jou voor een afspraak.

  • M. Demirbas

    Geachte heer/dame

    Ik ben op zoek naar schoonmaakwerk voor in de avond uren, en eventueel het weekeinde. Ik heb ruime ervaring met schoonmaakwerk.

    Mijn naam is M. Demirbas en ben 34 jaar (man).

    Graag hoor ik van u of ik bij aan de slag kan gaan.

    mvg M. Demirbas

  • Mokhtafa

    hallo wij zijn een schoonmaakbedrijf ik weet niet of uw zelf ook een schoonmaakbedrijf bent

    dus als u op zoek bent naar betrouwbaar personeel.dan kunt u contact met ons nemen

    op tel : 0638316348 of mail

  • Rachid

    Geachte mevrouw Tessa

    Ik ben met spoed op zoek naar schoonmaakwerk. Ik heb ruime ervaring met schoonmaakwerk.

    Ik werk zelf nog bij een schoonmaakbedrijf, 2,5uurtjes maar dat is niet genoeg.

    Mijn naam is Rachid en ik ben 18 jaar (man).

    Graag hoor ik van u of ik bij uw aan de slag kan gaan.

  • Rachid

    Geachte mevrouw Tessa,

    Ik ben met spoed op zoek naar schoonmaakwerk. Ik heb ruime ervaring met schoonmaakwerk.

    Ik werk zelf nog bij een schoonmaakbedrijf, 2,5uurtjes maar dat is niet genoeg.

    Mijn naam is Rachid en ik ben 18 jaar (man).

    Mijn mobiele nummer is 0639615947.

    Graag hoor ik van u of ik bij uw aan de slag kan gaan.

    Met vriendelijke groeten,

    Rachid Baghdad

  • D.Bulk

    Ben op zoek naar een full-time portieken schoonmaker. Iemand die al ruime ervaring heeft, netjes, zelfstandig en gedisciplineerd kan werken. De kneepjes van het vak verstaat. Wij hebben diverse VVE gebouwen in Alphen aan den Rijn, Bodegraven, Gouda, Waddinxveen, Rotterdam.

    Ben je woonachtig in de buurt van Bodegraven. In het bezit van een rijbewijs, goede contactuele en sociale eigenschappen, onbevlekt gedrag. Stuur dan een mailtje naar dbulk@worldonline.nl

  • Tim Dolle

    Geachte heer/mevrouw,

    Hierbij wil ik u graag laten weten dat ik erg geinterreseerd ben om als schoonmaker bij jullie aan de slag te gaan.

    Op het moment ben ik niet werkzaam en opzoek naar werk.

    Ik heb ervaring in schoonmaak werk,heb zo een 6 jaar geleden als aircraft cleaner gewerkt op schihol en veel vliegtuigen in korte tijd onder handen genomen.

    Mocht u interesse hebben in mij ik ben bereikbaar op nummer 0647576673.

    Met vriendelijke groet,

    Tim Dolle

  • jolanda van der kraats

    hallo ik ben jolanda van der kraats

    ik ben al 15 jaar werkzaam in de schoonmaak en heb ook mn svs diploma

    graag zou ik voor u willen werken

    groetjes van jolanda van der kraats

  • henk siroen

    goeden dag ik ben henk siroen en ik las dat u personeel zocht nu is me vraag ik woon in bergen op zoom heevd u daar ook mensen nodig ? ik heb 5 jaar ervaring in de schoonmaak ik hoop dat u me kund helpen om me voor u nutig te maaken en met mij ervaring u kund helpen ik hoop op een snelle reaktie met vriendelijke groeten henk siroen

  • henk

    goede dag ik heb 5 jaar ervaring in de schoon maak je kund het niet op noemen of ik heb het gedaan van kantooren tot lootsen dust ik zauw dol graag weer an de slg willen met veel inzet en plezier liefer vandaag dan morgen ik hoop op een snelle reaktie van u vriendelijke groeten henk siroen