Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP VOOR JAN BOSMAN

  • Yvonne van der Helm

    Hallo Jan Bosman,

    Ik ben de vriendin van uw broer Gerard Bosman die doof is. Hij is op zoek naar jou. Wilt u contact opnemen? Jullie hebben jarenlang in Alphen aan den Rijn gewoond en de oudste is Gerard, dan komt Piet, jij en dan Cees.

    Met Piet en Cees hebben we geen contact meer (de reden is dat Gerard gescheiden is van Alie).

    Neem aub kontakt op met ons.

    Groetjes van Yvonne van der Helm

  • Jel

    Ik heb ooit contact met hem gehad hij woonde toen in Wassenaar. Misschien een kom je hier iets verder mee.

  • Yvonne van der Helm

    hallo jel,

    bedankt voor de tip. Is het zeker de Jan Bosman die je bedoelt?

    Als dat zo is, wanneer is het laatst dan dat u kontakt heeft gehad met hem?

    Heeft Jan u vertelt dat hij in alphen aan den rijn geboren is? Zo ja, dan hoop ik dat ik de juiste Jan Bosman te pakken heeft. Kunt u mij soms vertellen op welk adres hij gewoond heeft in Wassenaar?

    Bedankt voor de reactie, ik ben daar heel erg blij mee,

    Groetjes van Yvonne en ook namens Gerard Bosman (broer van Jan)Jel schreef:

    >

    > Ik heb ooit contact met hem gehad hij woonde toen in Wassenaar.

    > Misschien een kom je hier iets verder mee.

  • Jel

    Beste Yvonne en Gerard

    Het doet ons deugt dat we jullie hierbij kunnen mee delen dat we Jan hebben kunnen traceren.

    Hij is inmiddels alweer twee jaar getrouwd. Het gaat hem goed, hij is vrachtwagen chauffeur en rijd op het buitenland. Op dit moment zit hij in Schotland maar in de loop van de volgende week neemt hij weer contact met ons op. Wij hebben telefonisch contact met hem gehad en gezegd dat hij gezocht werd. Hij reageerde heel positief. Wij weten niet of Jan van jullie adres gegevens op de hoogte is. Anders kunnen jullie via ons een adres of telefoonnummer door geven.

    Groetjes Jan en Jel.

  • anneke

    Yvonne van der Helm Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Jan Bosman,

    >

    > Ik ben de vriendin van uw broer Gerard Bosman die

    > doof is. Hij is op zoek naar jou. Wilt u contact

    > opnemen? Jullie hebben jarenlang in Alphen aan den

    > Rijn gewoond en de oudste is Gerard, dan komt

    > Piet, jij en dan Cees.

    > Met Piet en Cees hebben we geen contact meer (de

    > reden is dat Gerard gescheiden is van Alie).

    > Neem aub kontakt op met ons.

    >

    > Groetjes van Yvonne van der Helm