Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Horecaportiers gezocht!

  • H.S.S. Consultants

    Op zoek naar een leuke baan in de Horeca? Neem contact op met ons en wij bereiden je voor op een toekomst in de beveiliging!

    Met of zonder ervaring geen probleem interne opleiding mogelijk!

  • alex overbeeke

    naar aanleiding van dit bericht zou ik graag wat meer info willen hebben over dit onderwerp,aangezien ik al enige jaren ervaring heb in dit werk en dit nog graag voort wil zetten heb ik wel interesse in deze advertentie.ik hoop hier ook gauw iets van te vernemen.

    met vriendelijke groeten :

    alex overbeeke

  • bart van roekel

    mijn naam is Bart van Roekel, ben 27jr. Kom uit ede, ben in bezit van een auto en rijbewijs. zou erg graag als portier willen werken. heb nog geen portierspas maar ben zeer gemotiveerd. heb een MMA achtergrond en train 5x per week. ik hoop snel wat te horen.

    met vriendelijke groet,

    Bart van Roekel

  • Mahabier

    Geachte heer/mevrouw

    Hierbij solliciteer ik naar de functie van horecaportier.Ik heb de functie gezien op internet en ben ik enthousiast geworden.De afwisseling in de functie spreekt mij aan gezien mijn achtergrond denk ik zeker deze functie aan kunnen.Ik heb een horecaportier certificaat.Vanzelfsprekend kom ik graag voor een persoonlijke gesprek zodat ik mijn sollicitatie mondeling kan toelichten.

    Met vriendelijke groet,

    A.Mahabier.

    Tel;0623703737

    Rotterdam

  • marco stoop

    ik zou graag wat meer info willen ben een jaar portier geweest in breda maar wil dit vaker doen en me horeca pas gaan halen

  • Lionel Kwant

    Graag wat meer informatie over deze baan.

    Met vriendelijke groet,

    Lionel J. Kwant

  • wesley

    Goedendag

    Bent u op zoek naar een horecaportier, voor de nacht of avonden, of voor overdag, dan bent u op het goeden aders, ik ben een man van 26 jaar, en ben 1,92 lang en weeg 100 kilo en ben vost gebouwd en ben bezig met een opleiding SP horecaportier, en ben nu op zoek naar een leuk werk omgeving, ik zelf woon in de omgeving van Amsterdam en Almere, over het werk omgeving is altijt te praten, u kunt me Aleid mailen: wesley-love-jennifer@live.nl , binnen een uur bericht trug, en hoop dat ik binnen een kort termijn bij u deur staat, groetjes Wesley.

  • Amalia

    Portier gezocht.

    Heeft u interesse in een vaste baan in overijssel neem contact met mij op. Het is wel de bedoeling dat je in het bezit bent van een pas.

  • Nourdin Hachiche

    Goedemorgen/middag,

    ik ben Nourdin uit Spijkenisse, ik heb vier jaar ervaring als horecaportier.

    Vanaf dit jaar ben ik in het bezit van de officiele horecapapieren.

    Mijn werkzaamheden waren zeer verschillend. Ik heb gestaan bij strandfeesten, concerten, verscheidene feesten en kroegen/discotheken. Dit alles varierend van Spijkenisse tot Amsterdam en zelfs Enschede.

    Als laatste had ik een vaste deur hier in Spijkenisse, maar helaas loopt die tent niet goed en dus ben ik op zoek naar wat andere locaties.

    Ik ben beschikbaar van maandag t/m zondag, ben in het bezit van rijbewijs en eigen auto.

    Mijn leeftijd is 32 jaar.

    Hopende snel iets van jullie te horen.

    Met vriendelijke groet,

    N. Hachiche

    Kweldergras 33

    3206 sk Spijkenisse

    mobiel 06-52546046

  • jurgen

    Geachte,

    Graag zou ik wat meer info krijgen over uw vraag te reageren voor een baan als horecaportier.

    Sinds kort heb ik mijn diploma horecaportier, en mijn pas is aangevraagd.

    Omdat ik voor een bedrijf ga werken waar nog niet zeker is of ik iedere zaterdag en/of vrijdag kan werken, zoek ik hiernaast nog een bedrijf om voor te werken.

    Waarschijnlijk ben ik dus niet ieder weekend beschikbaar, tenzij ik bij u de zekerheid kan krijgen ieder weekend te kunnen werken.

    Sinds een half jaar doe ik al portierswerk bij een dancing in Ommen overijssel.

    Zelf woon ik in Dalfsen en ben 28 jaar.

    Met vriendelijke groet,

    JJ. Spies.