Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

3/4 kamerapp. gezocht in Leiden

  • Anita & Arno

    Na een reis rond de wereld zijn wij (Anita & Arno), weer opzoek naar woonruimte in de buurt van ons werk. Daarom zoeken wij een 3 a 4 kamerappartement in het centrum van Leiden met een maximale huurprijs van 1500,-

    Wie kan ons helpen?

  • Marielle van de Zande

    Hallo Anita en Arno,

    Ik heb een benedenwoning die ik per 1 juli wil verhuren omdat ik bij een vriendin in ga trekken waarmee ik ook ga reizen. Het is in Leiden Zuid west in de componistenbuurt. Ik verhuur het wel compleet gemeubileert.

    Indeling: keuken, woonkamer, slaapkamer, gang, douche/toiltet, “washok” (kamertje waar de wasmachine en de droger staan en nog kledingkasten)

    v.v koelkast, afwasmachine, magnetron, tv+video, wasmachine en droger. Laminaat op de vloer(behalve slaapkamer).

    Het is niet groot, wel gezellig en goed onderhouden, altijd parkeerplek voor de deur. Huurprijs is 1450= p.m inclusief.

    Ik hoor wel of jullie interesse hebben

    groetjes

    Marielle van de Zande

  • Nienke Muurling

    Hoi Marielle,

    Ik las op het 071-prikbord dat je je benedenwoning wilt verhuren. Is het je al gelukt om huurders te vinden of is de woning nog vrij? Als deze nog vrij is, dan zou ik gaag wat extra info willen hebben, oa hoe gemeubileerd is bij jou gemeubileerd (ook met bed, kasten, tafels en stoelen enzo?) is het geschikt voor twee personen en voor hoe lang is het? Ik heb namelijk wel interesse. Zou je me kunnen mailen hierover?

    groeten van Nienke uit Soest