Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oude vrienden gezocht

  • margje

    hoi ik ben marjanne en zoek ouden vrienden en vriendinnen van vroeger ,ben zelf al mama van vier kids en een kleinzoon ,woon nu al twaalf jaar in belgie en ben bijna dertig jaar getrouwd en zou het leuk vinden om te horen hoe het met men vroegere vrienden is verlopen zoek ook al een paar jaar na men oude camping vriendin anita van de camping de luizen in bree alle reacties zijn welkom en krijgen zeker antwoordt ik ben inmiddels zesenveertig jaar wie herinnert mijn nog groetjes

  • Mieneke Krantz

    Zoek Lon en Bien Pabon,klasgenoten en vriendinnetjes van vroegerin Hengelo(0) en Chris Knol,zat bij me op de Vrije School,en we zijn zijn adres kwijt,organiseren een reünie voor deklas waar hij ook in zat in Den Haag

  • Mieneke Krantz

    Zoek nog steeds naar Lon en Bien Pabon,uit de tijd de tijd in Hengelo(o)

    Verder naar het adres van Chris Knol waarmee ik in de klas zat in Den Haag,dit voor onze adressenlijst weer compleet te maken.

  • mieneke

    ik zoek nog steeds Lien en Lon Pabon uit Hengelo(0),ze waren school vriendinnetjes en ik heb ze uite het oog verloren ,voor het grote deel door mijn schuld,Lon was lerares,Lien werkte bij de ABN bank waar ik ze jaren geleden in Delden heb gezien!

    Verder Chris Knol , we zijn hem kwijt geraakt op onze school/reünie adressen lijst.van de Vrije School in den Haag

  • Ria Driessen

    Hallo, Ik ben Lon tegengekomen op het Roessingh, waarschijnlijk op de Mytylschool. Het is als wel zo'n 35 jaar geleden, maar misschien helpt het bij uw zoektocht. Grappig, ik heb zelf ook op de HSV gezeten.

    Succes met uw zoektocht.

  • mieneke

    zoek nog steeds het adres van Chris Knol om onze klasse lijst compleet de maken van de Vrije School

    Verder Lon en Bien Pabon,2 zussen ,we zaten destijds op de HSV in Hengelo(o)

    Ne deze poging geef ik het denk ik op,soms willen mensen niet gevonden worden en dat is ook hun goed recht!